Гарантія

Вся продукція BEST CHEF сертифікована і відповідає міжнародним стандартам якості. На всі товари поширюється офіційна гарантія згідно умов виробника і терміном на 1 рік.

Гарантійний ремонт побутової техніки здійснюється тільки в авторизованих сервісних центрах.

У разі виникнення несправності або інших сервісних питань ви можете звернутися до Центру підтримки клієнтів за тел. 0 800 404 999 або до одного з авторизованих сервісних центрів у вашому регіоні.

Авторизований сервісний центр зможе провести експертну оцінку працездатності пристрою та забезпечити якісний ремонт в разі виявленні несправності.

Для отримання гарантійного обслуговування зберігайте чек та гарантійний талон на весь період користування пристроєм.

Гарантійний талон вважається дійсним, якщо в ньому заповнені:

  • дата продажу и назва продавця;
  • мокра печатка продавця;
  • серійний номер та модель обладнання.

Гарантійними не є такі випадки:

  • пошкодження товару внаслідок недбалої, неакуратної експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву);
  • зміна кольору внаслідок тривалого використання виробу, що не впливає на його функціональні якості (поява плям, зміна відтінку після тривалого контакту з кислотовмісними продуктами та миючими засобами);
  • природні зміни зовнішнього вигляду виробу внаслідок тривалої експлуатації (потертості на поверхні, подряпини).

Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або недбалої експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву);
  • порушення правил використання, вказаних в інструкції по експлуатації товару;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт, або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему приладу неавторизованим сервісним центром або третіми особами.