Гарантія
Вся продукція BEST CHEF сертифікована і відповідає міжнародним стандартам якості. На всі товари поширюється офіційна гарантія згідно умов виробника і терміном на 1 рік.
Гарантійний ремонт побутової техніки здійснюється тільки в авторизованих сервісних центрах.
У разі виникнення несправності або інших сервісних питань ви можете звернутися до Центру підтримки клієнтів за тел. 0 800 404 999 або до одного з авторизованих сервісних центрів у вашому регіоні.
Авторизований сервісний центр зможе провести експертну оцінку працездатності пристрою та забезпечити якісний ремонт в разі виявленні несправності.
Для отримання гарантійного обслуговування зберігайте чек та гарантійний талон на весь період користування пристроєм.
Гарантійний талон вважається дійсним, якщо в ньому заповнені:
- дата продажу и назва продавця;
- мокра печатка продавця;
- серійний номер та модель обладнання.
Гарантійними не є такі випадки:
- пошкодження товару внаслідок недбалої, неакуратної експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву);
- зміна кольору внаслідок тривалого використання виробу, що не впливає на його функціональні якості (поява плям, зміна відтінку після тривалого контакту з кислотовмісними продуктами та миючими засобами);
- природні зміни зовнішнього вигляду виробу внаслідок тривалої експлуатації (потертості на поверхні, подряпини).
Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або недбалої експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву);
- порушення правил використання, вказаних в інструкції по експлуатації товару;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт, або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему приладу неавторизованим сервісним центром або третіми особами.