Повернення товару

Повернення товару. Якщо ви купували товар онлайн та отримували замовлення кур’єрською службою
Товар, куплений в нашому інтернет-магазині, який не підійшов за якимись причинами та не був у вжитку, можна повернути протягом 14 днів з моменту його покупки (відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Документи які потрібні для повернення товару:
  • заповнений бланк заяви-накладної, що додається до замовлення або який можна звантажити з нашого сайту тут
  • гарантійний талон;
  • висновок сервісного центру-партнера, у випадку, якщо Ваш прилад був у вжитку, якщо Ваш прилад у вжитку не був, висновок сервісного центру не потрібен.

Для отримання висновку Вам потрібно звернутися в один з сервіс-центрів, зазначених у вашому гарантійному талоні. Адресу потрібного сервісного центру ви також можете уточнити в операторів нашої гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.

На жаль, якщо ваш прилад був у вжитку, ми не зможемо прийняти повернення без висновку сервісного центру та гарантійного талона на прилад.

Ваше повернення буде прийняте за умови, що:
  • з моменту купівлі пройшло не більш ніж 14 днів;
  • у вас є накладна;
  • товар не був в експлуатації й не втратив товарного виду або споживацьких властивостей;
  • товар був в експлуатації, не втратив товарного виду або споживацьких властивостей і є висновок сервісного центру;
  • не ушкоджене оригінальне пакування або ярлики (правильне акуратне відчинення картонного пакування не вважається за пошкодження);
  • товар не належить до переліку товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з Постановленням Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. :
  • продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети самогігієни
  • парфумерно-косметичні вироби, товари в аерозольному пакуванні
  • дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні
  • рукавички, рукавиці
  • предмети особистої гігієни (леза, зубні щітки, масажні щітки, шпильки, бігуді для волосся та інші аналогічні товари)
  • інструменти для манікюру і педикюру
  • тканини, тюлегардинні та мереживні полотна
  • постільна білизна
  • товари для немовлят
  • друковані видання (книги, журнали та ін.)
  • інші товари, зазначені в повному переліку.
Перевірка якості та комплектності товару під час приймання

Перш ніж відправити Вам товар, ми ретельно перевіряємо кожну одиницю на предмет цілісності, браку, пошкоджень і комплектності. Здійснюйте перевірку цілісності пакування, комплектності та зовнішнього вигляду товару на наявність сколів, подряпин, тріщин, вм'ятин або інших пошкоджень до моменту оплати в присутності співробітника кур'єрської служби. Ваш підпис в акті прийняття-передання означає, що вас повністю влаштовує товарний вигляд і комплектація отриманого товару. На жаль, після підписання вами акту прийняття-передання ми не зможемо прийняти ваші претензії щодо зовнішніх дефектів і некомплектності замовлення.

Повернення товару із прихованим дефектом/браком

Для повернення товару з прихованим дефектом/браком вам потрібно оформити рекламаційний акт. Для правильного оформлення рекламації, будь ласка, зверніться до нашого оператора гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.

Обмін товару

Якщо Ви хочете обміняти придбаний товар на інший, Ви можете купити потрібний Вам товар у нас в інтернет-магазині, а товар, який Вам не підійшов, можете повернути нам за звичайною процедурою повернення.

Як повернути товар?

Ви можете повернути товар, куплений онлайн, будь-яким з наступних способів. Відправити нам товар кур'єрською службою Нова Пошта (виклик кур'єра або з будь-якого відділення кур'єрської служби). Щоб ми змогли обробити Ваше повернення якомога швидше, будь ласка, надсилайте повернення на адресу вказану у накладній, яка додавалася до онлайн-замовлення, і в документі кур'єрської служби. Інформацію можна уточнити у наших операторів гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204).

Важливо:
  • у разі відправлення товару кур'єрською службою обов'язково прикладіть до товару заповнений бланк заяви-накладної, який додавався до замовлення;
  • при поверненні товару належної якості вартість пересилання повернення сплачує клієнт за тарифами кур'єрської служби;
  • при поверненні товару з дефектом/браком (рекламаційний випадок) ми беремо на себе витрати на пересилання повернення, і задля коректного оформлення рекламації, будь ласка, зв'яжіться з нашими операторами гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.
Як вам будуть повернені кошти?

Гроші будуть повернуті на ту платіжну карту, дані якої будуть вказані Вами в заяві-накладній, після отримання та обробки повернення відправником.